Wednesday 3 August 2016

TONTON ONLINE SIARAN LANGSUNG KELANTAN VS FELDA UNITED

Tonton Online Siaran Langsung Kelantan VS Felda United 3.8.2016Tonton Online Siaran Langsung Kelantan VS Felda United 3.8.2016

Tonton Online Siaran Langsung Liga Super 2016 Kelantan VS Felda United 3.8.2016. Bertempat di stadium Sultan Mohammad IV, Kota Bharu, Kelantan, pasukan Kelantan menerima kunjungan Felda United dalam saingan Liga Super 2016.
Kedua-dua pasukan ini dijangka akan menurunkan barisan pemain terkuat mereka bagi mengukuhkan lagi kedudukan pasukan dalam saingan Liga Super tahun 2016.
Persaingan Liga Super 2016 Kelantan melawan Felda United ini akan bersiaran secara langsung bermula pada pukul 8.30 malam eksklusif di TV9.
Bagi yang ingin menonton siaran ini secara online atau atas talian anda boleh menonton DI SINI
Mengikut kedudukan terkini, Felda United berada dikedudukan selesa liga dengan ditempat kedua di bawah pendahulu liga iaitu Johor Darul Takzim(JDT).
Malam ini adakah prestasi Felda United akan bertambah baik atau sebaliknya? Sama-sama kita saksikan pertembungan antara Kelantan dan Felda United malam ini bersiaran secara langsung di TV9. Tunggu….

No comments:

Post a Comment

60000 PASANG BAJU RAYA JAKEL PERCUMA DARI AHLI PARLIMEN TANAH MERAH YB DATO' HJ IKMAL HISHAM ABD AZIZ

60000 PASANG BAJU RAYA JAKEL PERCUMA DARI AHLI PARLIMEN TANAH MERAH YB DATO' HJ IKMAL HISHAM ABD AZIZ  | Semalam, mummy berkesempatan u...